Opako dobar vokal grupe OPPOSITE WAY, Dušana Kostića, podseća na najubedljivije momente karijere – koja traje – vanserijskog pevača Momčila Grujičića Moče.

Dušan Kostić, uz prateće muzičare koji dele aranžmane, muziku i tekstove složno: solo gitara Aleksa Petković, ritam gitara Aleksa Paskaš, bas gitara Uroš Blagojević i za setom bubnjeva, Marko Stojković, stvorili su svojevrsnu transcendentalnu bajku, trip i putovanje, koje, u globalnom maniru, moglo bi se reći,  dotiče Alice in Chains strukturu, pa sve do impulsa i nerva pevača Erika Dovera (i bivšeg  gitaristu benda Jellyfish) i mnoštvo nasleđa grunge uticaja u najkristajlnijem, brušenom obliku. To u ovde prezentovanom CD-u “HLADAN I BLED” uopšte nije loše. Naprotiv! SNAŽNO I UBEDLJIVO JE! I DOPADLJIVO JE, JER NE IRITIRA, VEĆ UHU GODI!

Sedam pesama koliko je narezano na kružnim putanjama ove kompaktne diskete u 30 minuta trajanja govore da izvorni rokenrol nije umro i da za njega ima nade i mesta, bez obzira što medijski nije prezentovan onako kako bi trebao, kako kod nas, tako i u svetu (pogledajte samo sadašnje i skorašnje dodele MTV nagrada, to svakako nije onaj MTV koji je bio osamdesetih i devedesetih godina, nit su nominacije bile iste, ni približno slične). Kompletna muzička industrija se promenila!

Lično bih se za apsolutni HIT na albumu “HLADAN I LED” odlučio za zatvarajući muzički komad “VIŠE NISAM TU”, za koji je tekst napisao Aleksandar Božinović.

Ovaj bend (OPPOSITE WAY) je pravo osveženje na domaćoj sceni i svakako treba da nastave sa radom, sviranjem, autorskim pesmama….

Ja nisam uzalud potrošio sat ipo vremena koliko mi je trebalo da ga tri puta preslušam!