Nakon višegodišnje pauze pri radu na sopstvenom solističkom albumu, i upravo prezentovanom pilot D singlu ZALAZI SUNCE NAD BEOGRADOM, vanserijski vokal srpskog porekla, na početnoj relaciji Beograd- Zemun, pa na neminovnom Los Angeles koordinatnom geografskom sistemu, Momčilo Moča Grujičić, nanovo se, svež, iskren i raspoložen, vraća se na domaću muzičku scenu, rešen da uzburka duhove-kako na učmaloj pop, tako i na ekstremno fuj gradskoj folk, a donekle i aktuelnoj kvazi melodičnoj rock – ponizivši je svojim vokalnim i tekstualnim kvalitetom do kolena i zadajući im/joj domaći zadatak!

LJUBAV-fenomenološki gledano- u slučaju Momčila Moče Grujičića- nije otrcalo frustrirani patetičan patrtraljak…Naprotiv! Moča je, majstor Mag, stih Mag, vokal Mag, koji alhemičarski zna, ume, oseća da spoji, uveže, umreži metafore, simbole i pesničke slike tako da gorepomenuta i u voj rečenici prvopomenuta LJUBAV koja ovde isijava najzlatnije moguće prija, čak i kada potpisnika ovih iskrenih redova, tj. Moju malenkost, dovodi do suza radosnica! Malo li je javno reći, napisati, priznati to…u ovo naše vreme brutalnih dobronamernika!

Kako želim da ostanem pribran i koliko je to moguće objektivan-a pogotovo ako je to novi, toliko očekivani CD singl Momčila Moče Grujičića nazvan, ponavljam, da se ne zaboravi, ZALAZI SUNCE NAD BEOGRADOM-u pitaju je song koji vremenski traje tri minute i 29 sekunde, da je i tekst i muziku napisao Momčilo Moča Grujičić, a da je aranžman i produkcija delo izuzetnog Mladena Pecovića, rodom iz (mog) Užica. Mladen Pecović, je već etablirani umetnik i gitarista, a ako eventualno niste čuli za njega, čući ćete uskoro…možda i preko moje recenzije njegovog solo CD-a…

Upleti ruže u svoju ogradu nek zamirišu u Beogradu –meni je dovoljan lirički impuls kada vokal i tekstopisac Momčilo Moča Grujičić estetizovano sofisticirano briljira i uspeva da impresionira i na tome mu, kao pesnik sa pet objavljenih knjiga pesama i tri CD-a i 50 snimljenih pesama na moje stihove, odajem svako poštovanje!

Zalazi sunce nad Beogradom, počinje veče sa tvojim imenom, i opet naša pesma na radiju, kao daništa i nemaju –ovo su samo počeci lirike koji najavljaju krešendo koji vam ostavljam da sami otkrijete i uživate u njima, stihovima i vokalu Momčila Moče Grujičića. Bilo da je gospodin Grujičić Moča Momčilo, pevao na kasetnom/CD izdanju za “platu” u sastavu Rozenkrojc, pre 100 godina, on je pevao VRHUNSKI, i tu je zabeleženo nekoliko najboljih pesama svih vremena. Ono što je po mom skromnom mišljenju obeležilo Močin povratak ;na ispravan i zdrav put; kroz pravoslavlje i duhovnost , jeste CD koji je objavio PGP RTS a nosi ime STRANAC, koje ga i dan danas prati kao nadimak u muzičkom šou biznisu – Moča, STRANAC!

Za mene, Momčilo Moča Grujičić nikada nije bio stranac, ni ja nisam bio stranac sebi ! Bili smo uvek tu, na istim talasnim dužinama, iste smo duhovne bitke vodili, on ranije, ja kasnije.

ZATO GA I VOLIM!

VOLIM POBEDNIKE UMETNIKE!!! AMIN.