Album beogradskog benda Bulevar vodenih mozaika je suviše dugo čekao na recenziju. Na besplatan download stavljen je krajem prošle godine, i u nekoliko navrata preslušavala sam album, i svaki put sam ga “svarila” potpuno drugačije.

Ovo je njihov album prvenac koji se simbolično zove “Bulevar vodenih mozaika”. Sniman je na tri lokacije, studio Decibel (bubanj), studio Ja (bas, gitare i vokali) i studio Pećani Art (vokali i gitare) a kao gosće na albumu, u svojstvu vokala, pojavljuju se Anita Iličić i Maja Kovačević.

Sa priličnim uplivom pop zvuka, na prvo slušanje album mi je delovao pomalo melanholično, ali kako sam ga više preslušavala, u raznim emotivnim stanjima, sve više mi se dopadao. Na njemu se nalazi 14 pesama a one koje bih izdvojila i koje su ostavile najjači utisak na mene su “Loša diktatura”, “Preko puta”, “Ruke pune leda”, “Bol”, već poznata “Vi” kojom su najavili ovaj album, i kao ubedljivo najbliža mom senzabilitetu pesma “Crna” u kojoj se kao gostujući vokali pojavljuju glasovi Anite Iličić i Maje Kovačević. Slušajući ovu pesmu, ma koliko vokal Aleksandra Kovačevića bio sepcifičan i donekle zaštitni znak ovog benda, učinilo mi se da im fali upravo tih, pratećih ženskih vokala kojim bi većina njihovih pesama dobila jednu potpuno novu dimenziju.

Nezahvalno je odvojiti tekstove koji su toliko dubokoumni, s porukom i potpuno se mogu svrstati u umetnička dela, od sjajnih melodija i aranžmana. Ovaj album je jedna potpuna celina. Ali kako nije komercijalizovan, ne žalost ostaće nedovoljno nepromovisan. Prošlo je skoro godinu dana od izdavanja, a Bulevar vodenih mozaika je i dalje jako slabo zastupljen u medijima. Da li su za to krivi oni, ili mediji (što bih pre rekla), ne znam, ali znam da je velika šteta što makar neke od ovih pesama nisu pronašle put ka širem auditorijumu.

Konačan utisak celog albuma najkraće opisan bi bio: neobičan, aranžmanski i tekstualno veoma kvalitetan, ali ipak mu malo fali da bude odličan. Jedno je sigurno, ovaj album je nešto što oni zapravo jesu. Opušteni, zaljubljeni u muziku, neopterećeni komercijalom, i zbog svega toga Bulevar vodenih mozaika se prilično razlikuje od svega što se danas nudi na našoj rock sceni.

Bulevar vodenih mozaika su: Aleksandar Kovačević (vokal, gitara), Dragan Bogdanović (bas gitara), Dušan Jevtić (gitara) i Borko Stojačić (bubnjevi).

Album besplatno možete skinuti ovde.

Spisak pesama: