Na prvo preslušavanje CD-a RACIONALNA MANJINA, srpske, užičke rokenrol grupe HADŽI PRODANE DUŠE, do treće  redne numere na CD-u ZAKONODAVNI ORGAN, itekako se da osetiti jasni i precisni gitarski riff maniri, koji su vrlo približni i osetljivo naelektrisani u skladu sa najpopularnijim deonicama Sleša iz nekadašnje i ponovo ujedinjene grupacije – Guns N Roses. To shvatite samo kao kompliment i kvalitet plus i nikako drugačije! Ako bi te prve tri uvodne numere (DOKTOR , apsolutni bunt hit broj 1 na albumu, zatim pesma BRZINA i potom ZAKONODAVNI ORGAN, (a nakon spota za pesmu „Zakonodavni organ“, odlučili su da nastave u istom ritmu i snime još jedan) reklo bi se da muzički bekgraund i ritam sekciju koja “odvaljuje” i ne štedi ni samu sebe, ni njih, ni nas koji ih, srećom, slušamo, što  preko CD-a, što ispred bine, poput one u Zaječaru kada su zasluženo odneli prvo, pobedničko mesto 50. jubilarne Zaječarske gitarijade.

Nije to nikako mala stvar u karijeri benda HADŽI PRODANE DUŠE. Tu istu titulu su poneli svojevremeno, Revolveri, opako dobri, Bjesovi i mnogi drugi… koji i danas traju, snimaju albume i koncertriraju.

Četvorominutna i koji sekund više vremenskog trajanja numera GRAD je dinamična oda njoj, posebnoj, koje nema, i postoji težnja, žudnja za njom, devojkom- bez patetike, svakako- detaljno opisuju da, sem što je grad prazan bez njene, ulice žude da ih razbudi njen hod, a ljudski rod je osuđen na propast. Ni malo naivna pesma koja se uz pakleni set bubnjeva Stefana Nedeljkovića završava vrlo efektno i praskajuće ugodno.

Ne mogu odoleti, a da sam sebi dozvolim da budem subjektivan i da kažem da mi je na lice stavila osmeh deveta redna narezana pesma na ovoj kružnoj kompaktnoj disketi – NAJLEPŠE SE SMEJEŠ KAD SI GOLA! Neke dragulje morate otkriti sami, pa požurite i nabavite ovo CD izdanje da vam ga celog ne bih prepričavao, mada i to mogu i umem. Znam!

Muzički dokument LISTA ČEKANJA, je -moguće je- najpotresnija pesma na CD-u RACIONALNA MANJINA, i jednostavno njen tekst (zasluga basiste Milana Jevtovića) je jako zaprepaščujući i bolan. Istinit, pre svega, a istina najviše boli!  Numera DOKTOR, i tu ću biti do srži iskren-na mene ponajviše podseća- i odmah sam se prepoznao u njoj, iako ona, pesma DOKTOR, dolazi muzički sa samog izvora rokenrola, čistog i bistrog, još neukaljanog, američkog, kalifornijskog, koji mi -a kome još ne bi- veoma prija. Bas gitara (delo Milana Jevtovića) pomera srčanu aortu, a ruke se tresu nekontrolisano.

U pesmi BRZINA, umeju da budu i delimično vulgarni, ali kakav je to svetski ili domaći, regionalni bend bez supkulturnih smernica – jer me za tebe, iskreno, zabole! Tako oni završavaju svoj refren. Već u trećem komadu su explicitni, što mi opet, ovako “problematičnom” i skriveno “perverznom”, ZAKONODAVNI ORGAN –jako prija i prepoznajem se u celoj ovoj kakofoniji besa, bunta gitara, ispovedne lirike i čega sve ne.

Booking za bend HADŽI PRODANE DUŠE možete zakazati preko slećih smernica kontakt@hadziprodaneduse.com. Sve tekstove je napisao Milan Jeftović. Muziku su komponovali Vojislav Lazić i Vladimir Radović, a aranžmane potpisuju svi članovi benda HADŽI PRODANE DUŠE.

Zanimljivo je da bend je HADŽI PRODANE DUŠE, u svojim tekstualnim tematskim odabirima, veoma realan, svestan sadašnjeg momenta, ovovremene realnosti, urban je svestan momenta u kojem postoji i protiv svega se bori i pominje u stihovima i refrenima –i skrenošću, i ni malo šminkanjem dananašnjice koja nije ni malo naivna, laka, već je – surova i bespoštedna, ili bar vodi  ka nečem što ne valja a masa to ne prepoznaje. Kada prepozna, biće već kasno…za njih…a možda i za nas!

Muzički sastav HADŽI PRODANE DUŠE i njihov debitantski dugosvirajući studijski, ovogodišnji album RACIONALNA MANJINA, uz bocu hladnog vina, izuzetno prija, posebno u ove vrele sate i dane. Paklena mašina napolju, paklena mašina na ulici, paklena mašina u kući i u CD plejeru. Ovo je jedan od najboljih albuma regionalne scene objavljen u prvoj polovini Ove, 2018. godine. Svaka čast, najiskrenije, i od “tetoviranog” srca!