Nije nikakva tajna da su rokenrol i bajkeri (i kod nas, a u svetu i da ne pominjemo) uvek – skoro po definiciji slobode duha i bunta – oduvek bili usko veoma povezani, ko jaje jajetu slični i jednostavno neodvojivi. Nerazdvojni i neraskidivi, rekao bih. U četiri minute i trideset sedam sekundi koliko traje uvodni komad, muzički dokument BAJKER, odmah uočavamo tu simbiozu i bliskost. Vokalna solistikinja grupe CRNA BARBIKA, Nevena Filipović, zvuči kao naš, srpski, izuzetan (i vokalno i estetski) pandan britanskoj vedeti SKIN iz planetarno poznatih SKUNK ANANSIE. To shvatite isključivo i samo kao kvalitet plus, nikako drugačije!

Grupa CRNA BARBIKA su: Nevena Filipović, vokal Miroslav Milatović Vicko, bas, Milan Jejina Yeqy, bubnjevi, Dušan Vanja Andrijašević, gitara. Gost na solo gitari: Vidoja Božinović Džindžer. Spot BAJKER sniman je na lokacijama u Beogradu i Staroj Pazovi 2018. godine.

Miroslav Milatović Vicko, evo, kako možemo čuti podjednako dobro na ovom CD/LP-iju CRNA BARBIKA, srčano savija i uspešno sabija teške i nabubrele bas gitarske žice, apsolutno isto kao što to uspešno i snažno, radi za setom bubnjeva u veličanstvenoj i neprevaziđenoj RIBLJOJ ČORBI, jednom od najboljih i najkultnijih srpskih bendova svih vremena. Liričar, tekstopisac, Bora Đorđević je alfa & omega grupe RIBLJA ČORBA, i to će uvek tako biti. Bilo mi je izuzetno zadovoljstvo raditi intervju sa njim za VEČERNJE NOVOSTI.

CD/LP CRNA BARBIKA / BAJKERSKA ZONA , pored svog izuzetnog ekskluzivnog pakovanja – zasluga rokenrol heroja i zaljubljenika u muziku, kolekcionara, logističke i moralne podrške, izuzetnog gospodina GORANA JOVIĆA- samo je jedna od impresivnih stavki koje ćete otkriti kada rasklopite luksuznu knjižicu i dođete do CD-a, na kojem se nalazi tačno 10 akademskih desetki-rokenrol bajkerskih muzičkih numera. Ne treba zanemariti ni IZUZETAN doprinos LIKOVNOG OBLIKOVANJU OMOTA-STEPPENWOLF! Dinamika i energija, znoj, tattooo simboli, krv, kožje crne jakne, popularne rokerice, i suze se u video spotu grupe CRNA BARBIKA, video singl BAJKER-u potpuno normalni i očekivani i ugodno prijatni. Sve u ovom singlu vrvi od energije-poput vulkanskih izbačaja vrele lave, uvek i iznova. Interesantni su i drugi singlovi sa Bajkerska zona CD/LP-ija, poput: TRKA SA ĐAVOLOM, AKO VOZIŠ KAO DA SUTRA NE POSTOJI, i zatvarajući biser-pesmu PRINC NA BELOM MOTORU, što je za svaku pohvalu! Muzika i tekstovi su delo Miroslava Milatovića  Vicka.

Sve u svemu, preporuka za preslušavanje LP/CD „Crna Barbika“-„Bajkerska zona“ – se podrazumeva, i savetuje. Klinički, lirički, svirački, idejno i muzički oprobano dokazano-FidBox! Bravo!